Kahvela Aysn6767 allah hatırla büyütmeyi nasip etsin 💐 doğumdan sonra diyete devam ettiniz mi peki yoksa istediğinizi yiyip içebiliyor musunuz
Aysn6767 LETHE benimde önceleri diğer arkadasın dediği gibi alan alan ölcülüyordu suyu iyi dedikten sonra görüntü acılır acılmaz gayet iyi diyordu ölcmeden :)
Kahvela Aysn6767 sezeryandan sonraki ilk gün normale döndü yani ?? Hayalimdeki gün o gün işte 😄😄 Zonguldaklı mısınız acaba ☺️
LETHE Bsmlh yok hayir ultrason da 2 sn bakti suyun iyi dedi. 4cm çıkmıştı detaylida önemsemedi ne iyi ne kötü bisey demedi detayli icin. Sadece iyi dedi suyun
Aysn6767 Kahvela evet Ereğli :) ilk gün normale döndü mü bilmiyorum hastanede ölcüm alındı aksi bişi olsa söylenirdi, sonra cıktıgımızda evde bi iki kez baktım sorun yoktu :)
LETHE Bsmlh detaylida öyle bişey demedi. Detaylida mi cikti benim doktorum beni geçiştiriyor sanirim ya
Bsmlh LETHE yok Canım benım detaylıda herşey güzeldi hiç sorunsuzdu 10 gün önce muaynede çıktı şimdi bugun kontrol hem su hem direnç bakılıp duruma göre ciğer geliştirici vurulacak hastane ile görüştük biz küvez için bilgileri aldık bakalım Allah büyük 🤲
Funda38 bebegamin1 yok hic alakasi bence ben ilk hamileligimde 39+0 la normal dogum oldu. Bendede oglumdada bi sorun yoktu öyle erken sezeryan falan demedi. Simdi tekrar hamileyim sekerim tekrar cikti ama dr suanlik bi sorun olmadigini söyledi
Bsmlh LETHE canım geldim şimdi direnç geçmiş sükür suan direnç yok ama su 3,51 gerilemiş sıkı takıple ilerlicez iğne 2 hafta sonra konuşalım dedi suan böyle devam et dedi benek iyi toplamıs dedi sükür🤲
Kahvela Aysn6767 ben zonguldaklı değilim Ama işim gereği kozluda yaşıyorum ☺️ Çok sevindim adınıza inşallah benimki de doğum sonrası düzelir 🤲🏻🤲🏻 Bazen çok kaçırınca 160 görüyorum dünya başıma yıkılıyo resmen sürekli hareket isteyen bişey bu şeker. Neyseki buna şükür rabbim hepimizi beterinden korusun 🤲🏻
nurell bebegamin1 canim ben tıp 1 diyabetim şeker kontrollerin takibin ve şekerin düzenliyor hiçbir sıkıntı yasamiyorsun ben 29 haftamdayim ama doktorum öyle birşey söylemedi düzenli tutmaya devam et dediği tek şey bu eğer düzensiz bebeği riske atacak bir durum varsa evet erken doğumla karşılaşılabilir hem anne sağlığı hemde bebek sağlığı için o yüzden korkulacak birşey yok