meltemerdem Adet tarihime göre doğumuma 18 gün var, merak ettiğim şey doğum öncesi karnın aşağıya düşüp düşmediği 🙈 Karnı aynı kalıp da doğum yapan var mı ?
Deletedmom404 meltemerdem düşüyo derler ama karnın aşağı inme meselesi canım tecrübeli olan büyüklerden beni gören karnın düşmüş Doğuma az mı kaldı diye soruyo bende evet diyorum inmeden Doğum yapan varmı bilmiyorum
Kbra96 meltemerdem 35+4 hamileyim oğlum olcak ve nts te sancılarım çıkıo ilk gebeliğim ve Bariz karnım aşağı indi hemen farkettim hissediliyor
Bozslanomur meltemerdem ay benm 31+4 günlük karnım okadar aşadaki anlatamam heleki son günlerde daha indi yoksa dogurcam mı 😥
Hilal1206 Evet cnm karnın aşağı inme olayı var bende 35+2 haftalık hamileyim ve nerdeyse jarnım iki haftadır yavaş yavaş iniyo galiba bebeğin dönmesi ilede alakalı 🤔
meltemerdem Hilal1206 benim bilmiyorum ya mide kısmın sanki bi boşaldı ama alt tarafına bakınca da aşağıya inik durmuyor
Busraninki Benim karnım hiç aşağı düşmedi. Hep yukarıdaydı. Hatta her gören senin doğurmana daha var diyordu. Ama öyle olmadı.😬 37+5te doğum yaptım🤗
Aydaozk Valla benimde 16 günüm var sezaryan olursa benim oğlan örümcek adam gibi yukarı tırmanıyor. Geçen arkadasım daha düşmemiş sen normali beklersen 42 ye kadar bekler bu oğlan dedi
Candemirmom Kızlar tam 40 da doğum yaptım belli bi düşme falan yoktu bende . Hata gören 41. Haftayı bekler bu cocuk diyoru yok siyah çizgi ortada birleşiyormuş falan diyen oldu ama bende hiç öyle şeyler olmadı. Gece doğum yaptım o gün sadece kasıklarımda adet sancısının hafif hali vardı ilk anlamadım sanki ayaklarımı üstüttüm ağrıyo sandım meğersem sancılarım başlamış gece 2 de suyum geldi
meltemerdem Bozslanomur dikkat et, hatta doktora gittiğinde bi göster kuzum. Karnım böyle aşağıya indi normal mi de. Belki Doğum kanalına girmiştir
Milen meltemerdem karnın aşağı düşmesi bebeğin kanala girmesi ile ilgili, son dakikaya kadar kanala girmesi mümkün belirgin bir şeklide düşmeyip doğum yapanlar da var.
meltemerdem Milen evet yaa haklısınız. Beni de her gören karnın inmiş mi bakayım diyor. Ben bakıyorum aynı gibi yani düşmesini beklerseeeemmmmmm
Firdes Benim karnim yukardaydi dusmedi hic asagiya. Hatta senin dogumuna var daha dediler ve ben gecesine hastaneye gittim .
meltemerdem Firdes oh çok güzel 🙈 neyse ki karın düşme muhabbetinin herkes için farklı olduğunu öğrenmiş olduk
Hilal1206 meltemerdem aynada bakınca benimde inik durmuyo ama rahmin üst kısmında hareketlerini gayet net hissediyorum
Aydaozk meltemerdem doğru diyorsun canım herkesin bünyesi farklı allahım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻