kubramucizem Merhaba güzel anneler benım idrarımda az mıktarda enfeksıyon cıktı ama bol su ile atabilirsin dedi doktor ve ebe ama kaşıntı da oluyor bu durumu yaşayıpta atlatan annelerden bilgi almak istedim olur olmaz yerlerde kaşınması çok can sıkıcı 🤦🏼♀️
Bsmlh kubramucizem kaç geldi 26 vardı benım 28 çıktı su içtiğim halde toz ilaç verdı bugun yine 12 çıktı🙈
Nslhnkr kubramucizem enfeksiyondan kaçamıyoruz malesef sürekli tekrarlıyor. Kasıntı varsa mantar deniyo genelde ona dikkat edin. Ben kaç kere kullandım ama malesef yine aynı. Pamuklu çamasır kullanın ve ütü basın çamasırlara sürekli degiştirin
tknmltm kubramucizem kırmızı pancar turşusu , mor havuç , mor lahana veya turşusu , sirkeli salatalar ye canım ben böyle yaptım şükür geçiyor önce içeriden müdahale gerek diye düşünüyorum araştırabilirsin 🙂
Serapveminikleri kubramucizem yani kasinti varsa ilaç vermedi lazımdı bence ilaç isteyin enfeksiyon sonuçta 1,2 değerinde olsa evet suyla geçiyor ama 15 değerin üstünde olsa asla geçmez
kubramucizem Çok teşekkür ediyorum bilgileriniz için yarın bi yeniden gidip idrar verip görünmem gerekiyor çünkü gercekten çok zor böyle 💐