Hilalsny yok canim ne erkeni bebek herseyini tamamlamis iste gerisi anneye eziyettir biz gece ne halde yatip kalkiyoruz valla bence tam zamaninda yaptın bende cok korkuyorum ya esim gelse acile gidelim baktiralm bi duruma pazartesi özele giderz tekrardan nasip kismet artk bebegin kanala girecegini de sanmam artk , bu saaten snra