Rasev Kizlar Merhaba😍bizim gibi 21+3haftada cinsiyyetini belli etmeyen bebekler varmı? 😍🤭 Nezaman ogrendiniz bebeginizin cinsiyyetini? İlk cocugumda 12+6da ogrenmisdim ama bu çocuk inatcı🤦🏻♀️
Senmerve Rasev ben 23. Haftada ayrintilibultrosonda ogrendim 14. Haftada doktor erkek gibi ama tam belli degil tinede kucuk dedi sonra ayrintilida ogrendim en net
Yeppudaa Rasev canım dün gittim bende açmadı bacaklarını benimkide çok inatciydi gelecek haftaya gel dedi doktor .🤦🏻♀️
Cigdemidil Rasev Ben şuan doktorun kapısındayım.18. Hafta Bizimki de göstermiyor. Bakalım bugün öğrenecek miyiz :)
Cigdemidil Yeppudaa Tatlı yedim, meyve suyu içtim. Yüz üstü uzanmıştı. Popo yukarda☺️3 kere ultrasona girdim. Dolaşıp dolaşıp ultrasona girdim ☺️3. de dönmüştü. Kız olarak görüyorum ama büyük alışverişi yapmayın dedi. Renkli ultrasonu bekleyelim dedi.
zumra8146 Benim ki de 16 haftalık iki haftadır gidiyorum bacaklar hep üst üste yada arkasını dönüyor göremedik bi cinsiyetini 😄