Ben kızımda yaz ayında hamıleydom resmen kafamı duvarlara vuruyordum cok zor bısey ne uyutuyo ne huzur verıyo , sımdı ogluma hamıleyım kış guya yıne hep yandı :(( dun yıne basladı ayak bacak egzersızı yaptım uyumadan önce ne kramp gırdı yanmada kesıldı gece cok az vardı yanma uyudum yanı bı aksam yıne denıycem tesadufmu yoksa cıdden kan akışını hareketle dağıtıyormu bılemedım