Kbrasahin97 Hamileliğimin 3.ayındayım son 4-5 gündür her gece saat 4le 7 arası karnm ağrıyor normal bir ağrı değil yani böyle sıkışma gibi gaz sancısı gibi ama gaz değil neden olur günün diğer saatleri yok ama hep aynı saat neredeyse ?
Ruveydakkk Bendede aynısı aynı durum Genelikle sırt üstü yatınca dahada çok oluyo neden bende bilmiyorum