Tugbaolgnn Merhaba hanımlar bir kızım var adı Defne lina şimdi birde oğlum olacak Allahın izniyle ama isim bulamıyorum güzel isimler önerirmisiniz bana 🙈
Tugbaolgnn melekxvedat bende ayaz ismini çok istiyorum ama anlamı soğuk olduğu için vaZgeçtim çocuk isminin anlamını taşıyor sonuçta eşimde aras diyor 🙈
Ria Deniz ( hiç modası geçmiyor) Defneye de uyumlu😍 benim de kızım olursa bi gün defne düşünüyorum. Deniz de koymak isterdim ama görümcem koydu 🤭 onun dışında ben levent, teoman düşünüyorum. İsim karar verdiğin de biz de yaz 😊🥳