Haticeozensen Haftadayım karnımın içinde sanki kalp atışı gibi pıtpıt lar var nedir sizde bebeğim hareket etse anlar mıyım
zerana Haticeozensen 13. Haftada imkansız. Bebek bi kaç gram birşey. Gazınız vardır büyük ihtimalle. Bende 19. Haftaya kadar acaba hıçkırıyormu dedim :D gerçek hıçkırık ve tekme anlaşılıyor.
birprensesvebirprensannesi Haticeozensen Mümkün değil canım Kendi damar atışını hissetmiş olabilirsin çok erken 🙏
Haticeozensen Bana da zaman olarak çok erken geldi ama içeride bir şeyler oluyor sürekli merak ettim 😄😄 2melek_annesii
Deletedmom_5 Hissettiyseniz ne güzel ama bence sizinki bağırsak hareketleri.Ben 19. Haftada tek tük hissetmeye başladım
Haticeozensen Deletedmom_5 olabilir hareketten çok tekme ya da kalp atışı gibi öyle tarif edebilirim yani
Deletedmom_5 Haticeozensen bilemedim anlattığınıza göre evet aynı hisler ama benim bağırsak hareketlerim aynı şekilde olduğu icin herkesinki aynı sanıyom hatta bende emin olamıyorum çoğu zaman 😁
Haticeozensen Deletedmom_5 bende buraya yazdığımdan beri elim karnımda beklemedeyim acaba diye ama olmadı bi daha yanlış alarm galiba 😄
Merimericik Haticeozensen evet ya ben de yaşadım ilk hamileliğimde. Kızım hıçkırıyordu 😊 tabi bu son aylarda hissedilebilen bişey
zerana Haticeozensen evet :D benim de ilk hıçkırığı hissettiğimde garibime gitmişti. Hareket ediyor gibi değilde pıt pıt ritmik bir sarsıntıydı.