Prenses21 ben 15 haftalıkken eşim sevince ilk kez o zaman hafif hissetmiştik ondan sonra pekde hissedemedim taaki 22ci haftaya kadar 22den sonra daha net hissediyorsun 25den sonra de o tekme atarken karnının kalkıp indiğini görüyorsun tabi bu bizim gibi ilk hamileliği olanlar için. 2ci 3cü gebeliklerde daha erken hissediliyormuş öyle okudum