Kızlar 22+3 üm. Sağa dönsem olmuyor, sola dönsem olmuyor.Sırt üstü de iyi gelmiyor. Yanlara dönünce karnım acıyor. Hamile yastığı almadım.Almalı mıyım o iyi gelir mi? Geceleri zaten uykusuzluk çekiyorum bir de bu pozisyon sorunum başladı.Uykusuz dolaşıyorum tüm gün🙈