Ozlemms35 ben bizzat röntgen çektirdim mecburiyetten kadın doğum doktorumun onayı olarak cektiler ve direkt batın yani karın bölgesine çekilmeği için beyin, kol, bacak röntgeni çektirmekte bir sıkıntı olmaz dedi doktorlarım. Hatta önceden ultrason cihazlarının olmadığı dönemlerde gebeliğin 3. Trimesterinde doğumun başlayıp başlamadığını anlamak için röntgen çekerlermiş. Endişe etme hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle 🤲