cilekreceli cnm benim ikinci evliliği ilk evliliğimden de bir kızım var şimdi ikinci evliliğim 6 aylık hamileyim eşim ilk evliliğimden olan kızımıda ortak bebeğimiz olacak daha doğmamış bebeğimide istemiyo dün gittik anlaşmalı boşanma davası açtık protokolde 3.000 tazminat istedim 600 TL de nafaka ama herkes çok tepki gösterdi 3.000 senin doğum paranı karşılamıyor 600 TL nafakayla çocuk mu bakılıyor diye şimdi ben anlaşmalı davayı geri çekip çekişmeli dava açabilir miyim tekrar nafakayı da tazminatı yükseltmek istiyorum çünkü kendisi 8.000 maaş alıyo onun ilk evliliğinden kızı bar ona bakıyo ama karnındakinin tırnağını bile görmek istemiyorum diye bana dünya hakaret etti herkeste manevi olarak sen bakacaksan maddi olarakta o bakmak zorunda o yüzden ister boşansın ister boşanmasın umurumda değil ama önemli olan nafaka ve tazminat bnm için