Merhaba kızlar hamileliktende önce yıllardır devam eden mantar sorunum var ne yaptıysam geçmedi şimdi 6. Ayıma girdim ama böle beyaz beyaz aşırı geliyor bazen yeşilimsi oluyo kaşınmam öle çok yok ama ilişkide ağrı oluyo ve içi dolu hissediyorum kullandıgınız fitil vs kesin çözğm bir şey var mı?