Domatesimm ağda yaptırdım ama cildim iyice hassaslaştı hamilelikten dolayı normalde acımaz. Özel bölgem afedersiniz çok yanıyor 😞 ne yapabilirim 😟
Arya92 Domatesimm vazelin sur bana en iyi vazelin geldi.her agdadan sonra sürüyorum .ben gitmeden duş alıyorum ama ağda yaptırdıktan birgün sonra duş alıyorum.su degdirme canım
Ikinciyibekliyorum Domatesimm benim kuaförüm agda yaptığı gun en az 2 3 saat yikanma diyor . Yikandiktan sonra yanma olursa Hametan , sudocrem sürebilirsin demisti. Bazı bölgelerde oluyor benimde yanma .
milestone Domatesimm 2 3 saat sonrasında aloe vera jel sürmek bayağı rahatlatıyor. Yazları buzdolabında soğutup kullanıyorum ben.
TugcEsila Ağdadan en az 1 saat sonra su degdirmeni oneririm canım tahriş olma ihtimali yüksek yoksa 🤗
TugcEsila ErsinazYlmaz illa ki canım herseyi beraber yasıyoruz duygu olarak neticede :) ama temizligini dusununce dayaniyosun mecbr 1 ay rahtlıgı var bide:))
Domatesimm ErsinazYlmaz ben de bunu merak ediyorum ya 😟 ama yapamazsak da temiz olmuyor ki bi ay kafan rahat temiz oluyorsun.
Sezen07 En az 1 2 saat du değdirme buz kesinlikle o gün değdirme saha çok yakar nemlendirici de sürme sudocrem kullan sur o yangısını acısını alır
Domatesimm Sezen07 buz Koymuştum biraz ya🤦🏻♀️ Şimdi Sudocrem sürdüm. Bebeğimden önce denemiş oldum 😂😂
ErsinazYlmaz Aynen canim da bende dun yaptim karnim cok ezildi yaparken endiselendirmek istemem iki saat sora asiri kanamam oldu acilde buldum kendimi igne yaptilar gunde 3 defa progestan verdiler doktor sordu bugun deisik bisey oldumu die simdi yatiyorum Allahim yavrumu bize baişlar inşallah 🙏🏻🙏🏻
Sezen07 Domatesimm ben daha evlenmeden önceden beri kullanıyorum valla hayat kurtarıcı böcek isiriyo sürüyorum ağda yapıyorum sürüyorum sivilce cikiyo sürüyorum herşeye kullanıyorum allah başımızdan eksik etmesin 😂😂