beybikos ben 2 takım 10lu hastane çıkışı aldım. Bi de e bebekten yenidoğan zıbın aldım. 3 0-3 , 2 0-6aldım. Bpy boy giydiririm zaten yenidoğanı muhtemelen 40 güb anca kullanıyormuş. Çok yenidoğan alma taraftarı değilim bunlar yeter diye düşünüyorum. Zıbın lazım olsa 03 aydan da giyer içinde olacak zaten diye dert etmedim🤭