Bizim 2 sene çocuğumuz olmadı tüp bebeğe başvurduk orada tüm tahlilleri istediler yaptırdık herhangi bir sıkıntı çıkmadı 1.transferimiz tutmayınca DNA testi istedi bir sorun mu var genetik diye. Test sonucunda bir problem çıkmadı. Çıksaydı ona göre tedavisi olurdu sanirim