Nur3955 şükür iyi geçiyor benimde. 26 olduk. Biraz mide yanması yaşıyorum normalde de gece reflüm var zaten. O yüzden gece uyurken biraz zorlanıyorum ama şükür başka bi sorunum yok🥰
Sizinde iyi olmanıza sevindim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤩