İlk üç aydan sonra doğal boya ile boyanıyor Dr izin veriyor 3 hamileliğim ve doğal boya kullanıyorum benimde diplerim çıktı malum sarı saç olunca çirkin hissediyorum kendimi boyuyorum bir sıkıntı yaşamadım bunca zamandır alerjiniz yoksa boya içindeki maddelere bir problem olacağını sanmıyorum yine de Dr izni almanızı tavsiye ederim 😊