hilosss07 merhaba, doktorla pek anlaşamadım açıkçası 😐 fiyat soruyoruz “bu işin piyasası belli, 3e 5e yapılır işte” dedi. Israrla fiyat bilgisi alamadık, en sonunda 3e yapacaksa kendi doktoruma giderim dedim. Doktor çok yaşlıydı fakat bilgili biri olduğu belli, kendini beğenmiş tavırları ve sürekli azarlar gibi konuşması hoşumuza gitmedi eşimle.