Ya kızlar çok önemli bi sorum olucak 30 haftalık hamileyim bu zamana kadar karnım sem sertti ama 3 4 gündür bakıyorum karnımda bi yumuşaklık var kontrole gittim herşey normaldi ama ne bilim tuhafıma gitti bide gün geçtikçe bebeğin daha hareketli olması gerekmiyor mu hala günde 1 kere az bi şekilde hissediyorum bi hafif kıpraşma şeklinde yani bebeğimmi sakin anlamadımki 😀