Zelihaferhat acilde bisey yok dedilerse neden korkuyorsunuz doğummu olucak die allah korusun erken doğum riskiniz varmiydiki? Bendede geçen oldu 2 3 gün bel ağrım kasilmam oldu ama.gitmedim acile kontrolum vardı ona gittim.iyi bi sorun yok dönmüs herseu yolunda dedi doktorum olur öyle ağrılar kasilmalar doğuma hazirliyor vucudumuzu 33deyim bende