Cesrabkn Merhaba güzel anneler 🌸 sezeryan doğumda eşi doğuma alan hastane var mı yoksa sadece benimki mi almıyor meraktayım ? 🤗
SenaUysal Cesrabkn daha önce böyle bi postta bazı hastaneler alıp bazıları almıyor denmişti. Bir de covid yüzünden de pek almak istenmiyor şu an diye biliyorum 🤷♀️
gulsahaliarya Cesrabkn sezaryen bi ameliyat olduğu için kimseyi almıyorlar diye biliyorum. Kesip dikme var çünkü. Duymadım hiç sezaryene giren eş. Çocuk doğduktan sonra alınabilir belki
Nuraygokce Cesrabkn sezeryan da bende alınmıyor diye biliyorum 3 sene önce ilk doğumum da bnde istemiştim eşim girsin diye ama doktor sezeryan da almıyoruz demişti