Gs-01-03-2020 Hayırlı akşamlar sevgili anneler aranızda üsküdar zeynep kamil hastanesine giden orada doğum yapacak olan veya doğum yapan var mı
Arda04 Gs-01-03-2020 canım ben ilk doğumda orda yaptım gayet iyi ilgililer memnunım ikincisinide hayırlısıyla yine orda olucak sürekli muane içinde gidiyorum bu arada sezeryan
ilkannelikkk Gs-01-03-2020 bende merak ediyorum nasıl davrandıklarını normalde özele gidiyorum ama güzelse burayı da düşünebilim 🤗
satigul Gs-01-03-2020 ben orada tüp bebek tedavisi gördüm canım. İşlerinde çok başarılılar. Normalde oraya gebelik takibi için devam etmek isterdim ama sürekli doktor değişiyor ve hepsi asistan oluyor genelde. O yüzden özelde devam ediyorum
KaderSn Gs-01-03-2020 bende oraya gidiyorum 33+3 deyim çok memnunum. Doğumumu orada düşünüyorum insallah
Gs-01-03-2020 Arda04 odalarda kac kisi kalıyor peki birde soruyorlar mi yarim mi bayiltalim tam mi diye
ilkannelikkk Arda04 peki doğumda doktor oluyomu yoksa sadece ebeler mi asistan stajyer falan giriyo mu?
ilkannelikkk satigul Hamileliğimin başında orda habibe ayvacı diye doktor kılıklı birine gittim rabbim bi daha karşılaştırmasın. Doğumuma girer diye çekiniyorum 🙄
Arda04 ilkannelikkk o doktorla bende kavga ettim kendini bişey sanıyor ben işini yap dedim baya tartıştım vida memnun değilsen bana gelme dedi bende mecburi olmasa zaten gelmezdim bida tövbe dedim
satigul ilkannelikkk hiç gebelik takibine gitmedim canım ama arkadaşım gidiyor. Hiç sabit doktor yok hep değişiyor diyor ve hepsi asistan oluyor. Bende o yüzden çekindim
Mrs-Ergull Benim doktorum değil ama ablamın doktoru Resul karakaş eşide kendi gibi harika doktorlar herzaman olmuyorlar ama denk gelirseniz kesinlikle tavsiye ediyorum insan gibi insanlar 😊
thepurple Gs-01-03-2020 bende kontrollere oraya gidiyorum Erbil Çakar doktorum asistanı ile birlikte ilgileniyorlar çok ilgililer cidden ikisinden de memnunum. Doğuma ebeler giriyor kuzenim ebe orada o yüzden orayı seçtim ☺️ Ebemiz kuzenim olacak inşallah
ilkannelikkk Arda04 haddi olmayan şeylere burnunu sokuyo ne için geldiysem işini yap akıl verme dimi saçma sapan konuştu bende tövbe ettim rabbim düşürmesin onun eline
ilkannelikkk satigul doktor oluyo ama yanına 1-2 asistanı da muhakkak oluyo onlarda ders öğreniyo yapacakta pek bişey yok 🤷🏻♀️ Ama en azından doktorlar güzel davransa yeter
pol34 Erbil bey harika biri, neşeli Güler yüzlü özelde çalışsa kesinlikle çalıştığı hastaneye giderdim.