Zesa17 mrveyvz ya gerçekten mi bana da çevren normal doğumu öneriyor ilk doğumum olucak Allah nasip Ederse. Ama o anki sancıdan ve acıdan korkuyorum sanırım 😢
mrveyvz Zesa17 Tabiiki zor kimse bir ağrıyı ooo çok kolaydı diye anlatmaz ağrı sonuçta ama sadece bir süre çekiyorsun sonra bitince al bebeğini kucağına kalk yürü mis gibi 🙂 sezeryanda hareketlerin bir süre kısıtlanıyor malesef. Ha ondada yatak döşek yattım asla hareket edemedim ağrıdan öldüm demiyorum bak. Bi kaç saat sonrasında kalkıp yürüdüm tabiiki. Ama yataktan doğrulmak tuvalete oturmak bebeğe uzanmak acı veriyodu mesela. Ameliyat oluyorsun sonuçta dikiş acısı malum.
Damlabal Zesa17 korkmayın araştırmalar diyorki doğum anından korkuyu çıkardığımızda ağrı kalmıyor. Aslında ağrı yok korktuğumuz için yaratıyoruz ağrıyı.youtubedan bol bol nefes çalışın açıp çok güzel bi an olacağını o anın büyüsünü düşünün yeter🙏🏻
Zelisatlas İlk doğumum isteğe bağlı sezaryendı şimdi ikinci doğumum olucak dr normal doğum yapabilirsin dedi bir tarafım dene diyor bir tarafım kendini riske atma diyor bilmiyorum sağlıkla gelsin inşallah
Taze-Anne28 Zesa17 epidural alırsınız 😊 normal doğumda 4-5 cm açıklığa ulaşınca çok şiddetli ağrılar gelmeye başlıyormuş zaten. O zamanda alırsınız ağrı kesiciyi doğuma kadar rahat edersiniz. Zaten doğum dediğimiz olayda 15 dakka da bitiyor 😊
hazal544 Taze-Anne28 canım ben epidural aldım pişman oldum, kesinlikle tavsiye etmem, ağrı sadece yarım saatliğine geçiyor ondan sonra hem bel ağrısı hemde doğum sancısı geliyor, çatal da da ıkınma problemi yaşıyorsun, oyuzden tavsiye etmem,
Dilara0 Esra_80_ belden uyusturup sezeryan yapıyorlar komple bayilmiyorsun belden aşağı uyuşuk oluyor sadece
diyhomelif Zesa17 şöyle söyleyeyim o hiç planlı olmuyor.. Normal doğum diye gittim 9 saat sancı çektim epidural oldum son dk bişi oldu sezeryana döndü..
Gulyuksel55 Valla daha 19 haftalık hamileyim ama her ikisinden de korkuyorum sezaryen olsa ömür boyu azıcık üşütsen o karnındaki kesik acısını hissediyorsun yani çevremde çok kişiden duydum en başta benim ablam + benim ilk hamileliğim ama normal olsa o da açılmaya bağlı olarak ya kesik atıyorlar ya da atmıyorlar gerçi o ara sancıdan hiçbişey duymuyormuşsun daha sonrası canlı canlı dikiyolarmış her ikisi de berbat ben çok korkuyorum yalan yok ama şu bir gerçek normal doğum da tüm organ ve hücreler yenilenip temizleniyormuş
Cilemsimsek Zesa17 ben içimde kalsın istiyorum 😂 çevremdeki ve buradaki doğum hikayeleri çatı muayenesi normal doğuma girip saatlerce suni sancı çekip açılma yaşanmadigi için sezeryana girenler vs.. daha bir sürü örnek var içimizde kalsınlar hem sadece bize ait oluyor 😂
Aselminaaa Zesa17 normal dogum yaptim mecbur kalsaydim sezeryanda olurdum. Nornal dogumda ilk 3 4 gun zorlanirsin dikislerin varsa oturmada kqlkmada sezeryan da arkadaşımdan pay bicerek soyluyorum 2 hafta zorlanirsin muhakkak yardim edicek biri olmali yaninda. Ikisindende korkulucak bisey yok secim yapmak sana kalmis kimin ne dediginede kulak asma