Doğumuna az kalanlar ne gibi belirtileriniz var acaba benım son 20 gün ve aşağıya aşırı bir baskı idrara cok fazla cıkıyorum ve ayağa kalkarken aşağıya bir ağırlık basıyor sürekli bir de vajina tarafında sürekli bi cızlama gerilme böyle yırtılıyormuş gibi bazı hislerde oluyor son olarak bebek cok aşırı öne doğru toplanıyor semsert oluyor karnım bendeki belirtiler bunlar 😬