Kizlar bebek iri çıktı bugün ki ölçümlerde belki makina farkli çıkardı belki de iri ben normal olsun istiyorum bi yandanda sezeryan yanim ağır basıyor eger 4.200 falan olursa normal dogum olur mu yada cokmu zor olur , ilkim normaldi ikinci gebeligim bu, haftaya kadar su yada sancı başlamazsa kesinlesir dogum sekli