PasaninAnnesi böyle şeyler çok zararlı bunu tecrübe etmeniz kötü olmuş. Çünkü vajinanın bi ph’ı var ph bozulduğunda zaten mantar oluşuyor. Benim 2 kere mantarım olmuştu hiç kaşıntım falan yoktu 2 doktorumda birş profesör sakın duş alırken vajinanı yıkama suyla demişti. Su bile vajinanın ph’ını bozuyor. Tuvaletini yaptıktan sonra Taharetini al sonra önden arkaya doğru sil vajinanı sıklıkla çamaşırını değiştir. Günlük ped kullanmamaya dar iç çamaşırı giymemeye özen gösterğn geçmiş olsun