Eylul58 Busbus58 Canım 70 40 arası sancıların çıkmış, bugün benimde böyle çıktı normalmiş doğum sancısı değil yani
Busbus58 Serpil3413 zaten sıkıntı olursa doğuma alırlar seni. Bebeğinin hareketlerini sürekli kontrol et
Serpil3413 Busbus58 valla bana bugün suyun azalmış perinatolojiye yönlendirdi sonra dedi riskli gebesin yakın takipte olacaksn dedi haftaya gene gel dedi aynıysa suni sancı vericez dediler ama riskli gebeysem 2 3 günde bir çağırması gerekmez miydi
Busbus58 Serpil3413 yani mantıklı olarak öyle kesinlikle. Bende anlamadım illa kafamıza bişey taktırıyorlar🤦🏼♀️