mmirzanp 29+2 kıyafet olarak her şeyini aldım. Anne yanı beşik, puset, banyo malzemeleri, otomatik ana kucağı gibi büyük şeylerde bitti. Bez, alt açma pamuğu ve bezi,biberon, kendim için göğüs pompası, göğüs pedi gibi şeyleri de aldım. Tek eksiğim şuan emzik kaldı ☺️ Çok şükür hem bebiş hem kendim için herşeyi aldım. Kıyafetleri de 32.haftaya kadar yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum. 😊