Mayisbali Gulcinkrkmz iki tane yapılıyor ama benimde bugün sağlık ocağından çağırdılar sadece kan falan verdim 27 haftalığız . Hiç duymadım onu da
Mayisbali Gulcinkrkmz bence de ikinci dozunu yaptılar sana tetanoz aşısını çünkü bende geçen hafta ikinci dozu yaptırdım 😊
ilkannelikkk Gulcinkrkmz ya haklısınız gerçekten öyle sinir bozucu davranıyolarki 🙄 ama keşke hemen tamam demeden kadın doğum doktorunuza sorsaydınız ben baya merak ettim 😅
Rabis01 Bu tetonoz aşi sı kadar berbat bir aşi hayatimda gormedim kizlar 2gun oldu ilk dozu yaptirali kolum yerinde olmasa bukadar acimaz di galiba ne kipratabiliyorum ne kaldirabiliyorum kopuk gibi agriyor diger dozlardada ayni agriyi yasiyormuyuz ya?
Mymoom Rabis01 ben tövbe estağfurullah felçli gibi yattım vurulduğum gün. Asla unutmam acısından 2 saat ağlayıp buz tutmuştum. Ama ikinci dozda kan verme gibi iğne acısından başka birşey hissetmiyormusuz🥳 hemşire ve vurulan arkadaşlarım öyle söyledi