ipekk Merhaba kızlaar🌸 Halk arasında eğer ilk dönemlerde bulantınız çoksa kız, daha hafif bulantılarla geçiyorsa erkek deniyor sizce doğru mu🙈
Gazel ipekk Bence değil ben bulantıdan maf oldum ilk haftalarda ilk gebeliğim erkek ti onda bulantım olmamıştı bu ikinci bulantı çoktu ama buda erkek☺️👶🏻
Ferzanberaa ipekk Bende bulantının cinsiyetle alakası olmadığını düşünüyorum. Çünkü gebeliğimin başından itibaren bulantı çekiyorum. Bebeğimin cinsiyeti ise erkek 😉
Rumessa Bulantılarım çok fazlaydı. Hatta bu yüzden işi bıraktım. Müdürüm var, Selçuk Bey kulakları çınlasın. Kızın olacak demek ki demişti. Kızıma kavuşmama günler var🤗
fatos2404 Sanırım hiç alakası yok çünkü yengem daha öğrenmeden çevirmeye başlamıştı doğum yapana kadarda devam etti oğlu oldu 🤗
Ummi Benim hic olmadi erkek ama alakasi yoktr ablm bulantidan mahfolrdu onunkide erkek oldu😆 bünye ile alakali
buse007 ipekk benim bulantım hiç olmadı kız😍 canım benim, her hamilelik farklıdır, diyelim ki senin ilk erkek oldu bulantın olmadı ikinci de çok bulantın oldu bu da erkek olabilir. Yani hem kişilerde farklılık gösterir belirtiler hem de gebeliklerde
Gizem_yzc Alakasi yok bunyeyle alakali bir durum benimde asiri bulantim oldu hicbisey yiyemedim ama bebegim erkek
Sezen07 ipekk bende değil benim hiç bulantım olmadı kızım olcak annemin 2 kızı 1 oglu var hiçbirinde bulantı olmamış biraz genetik kuzenim de kızı var 2 tane birine şuan hamile ilkinde de 9 ay kusma bulantı oldu simdi bu hamileligindede 9 ay çekecek
Kbra96 ipekk yalan kesinlikle yalan 35+4 haftalık hamileyim oğlum olucak benim kustuğum kadar kimse kusmamıştır herkes kızın olucak diyordu o hormonlar ve bünyeyle alakalı. Ben ikizim ikimizde kızız annem hiç kusmamış.
Setenay Bulantı annenin sağlığıyla alakalı bi durum. Çok sağlıklı annelerde bulantı olmuyor. Ben çok bulandım malesef. Cinsiyet öğrenmedim henüz
Makbuss Ben cok bulantim oldu kizimda simdi 3 ye hamileyim 8 haftalik masallahim var yani hic bulantim yok merakla bekliyorim cinsiyetini Rabbim saglik ve hayrli versn 😊