Merweeeeee
Arkadaslar 19+3 haftalık hamileyim. Şuana kadar kendim bir tane tulum aldım. Annem de tulum, çorap, bataniye, alt acma, havlu gibi şeyler aldı. Ben de alışveriş yapacağım ama ne alınır bilmiyorum. Bebek ekimde doğacak Allah izin verirse. Bebek arabası ve beşiği son aya yakın alacam. Ne almalıyım? Bir de mont gerekir mi 2-3 aylık bebek olunca kışa denk geliyor ya.
Sezen07
Bende kasım da doğum yapicam allah izin verirse daha erken diye bişey almadım ama yazın ağutos gibi yapicam alışverişini biraz kışlık şeyler çıksın çünkü bebeklerimiz kışa doğacak yaşadığımız yerde etkiler ama mart nisana kadar kalın giydiricez ve bence tavsiye mont yeni doğan almayın çok çabuk büyüyor ben düşünmüyorum 3 ay falan daha sonrasıda yaz geliyor kalın kıyafet battaniye falan düşünüyorum zaten bi doktora çıkar 40 indan önce tabi siz karar vermelisiniz yaşadığınız yer nedeniyle bir antalya kişi ile ankara kişi bir değil