Arkadaşlar ben negatifim bu yüzden her halükarda sanırım iğne vurucaklar fakat anlamadığım şeyler var
Madem illaki vurulacak neden test yapıyolar?
Test normal çıkarsa sorun yoksa yine de neden vuruyorlar?
Yaptırmayı unutanlara doğum sonrasında vurabiliyorsalar biz neden öncesinde vuruluyoruz?
Gerçekten bilgisi olanlar yazarsa sevinirim. Duyar kasmaya kalkacak olanlar yazmasın lütfen.