Merhaba hanımlar 5 aylık hamileyim bi tane oğlum olucak allah kısmet ederse 😇 ama bi türlü isim seçemedik 2 aydır aslında ben hamileliğimin başından beri Ediz ismini istiyodum ama eşim beğenmiyo onun önerdiği isimlerde benim içime sinmiyo sizinde önerilerinizi almak istedim 🌸