nurulukaya (12+6) İlk gebeliğim ve ilk defa akıntıyla beraber leke geldi doktora gittiğimde ultrasonda hiçbir sorun görmedi gayet iyi dedi ama leke geldiği için 10 gün progestan kullanmamı istedi 10 gün sonra bırakabilirsin dedi. Başına gelen var mı acaba??
30071530 nurulukaya progestanı riskli olmadığım halde doktorum 20. Haftama kadar içirdi zararının aksine çok yararı olan bi ilaç inşallah sizede iyi gelir
mlkkk nurulukaya çok var vanım progeston fayda eder bıraktıktan sonra tekrar lekelenme olursa tekrar kullanırsın ultrasonda bi sıkıntı çıkmadıysa korkma ama daha dikkatli hareket et
melikeyldrm_54 nurulukaya benimde o haftalarda olmustu cnm Progestanı ihmal etme kullan kesinlikle. Bana doktorum bir hafta arayla iğne yapmıştı bidaha olmadı kanamam zaten leke şeklindeydi düşük kanaması değilmiş, şuan 30 haftalığım Allah’a şükür 🙏🏻
nurulukaya 30071530 İnşallah 🙏🏼 bulantılarım çok olduğu için vajinal kullan dedi sanırım içildiğinde bulantı yapıyormuş arttırır diye
30071530 nurulukaya evet ağızdan alınan biraz fazla bulantı yapıyor o yüzden ben gece yatarken içiyordum
melikeyldrm_54 nurulukaya benim doktorum kanama olduğu için vajinal önermedi ayrıca bulantı falan yapmıyo akşam yatarken iç yat alttan atma bence
nurulukaya melikeyldrm_54 Sağlıkla kucağına al canım 🌸 Başta korktum ama doktor düşük riski görünmüyor diyince biraz daha rahatladım
nurulukaya melikeyldrm_54 akşamları yatmadan 2 tane prilam kullanıyorum bulantım için şiddetli olduğundan bulantılarım vajinal önerdi bana canım
melikeyldrm_54 nurulukaya hiç bişey olmaz cnm korkma ben ağlamıştım çok korkmuştum ama insan basına gelmeyince anlamıyo. Düşük kanaması koyu ve adet gibiymiş rahat olsun için dediğim gibi progestanı iç vajinal kullanma