Merverolemir ben kızıma aldım 6 aylıkken takmaya başladım çok küçükken boğulma riski yüksek diyorlar ama çok şükür diş çıkartırken hiç sorun yaşamadım ve mızmız olan bir çocukta olmadı şuan 14 aylık sindirime dişe ağrıya iyi geldiğini biliyorum ama gaz sancısıyle ilgili birşey duymadım ben kızıma kiraz sapından kemer aldım fırında yada mikro dalgada ısıtıyorsun karnına takıp sırtına masaj yapıyorsun çok kolay çıkartıyor gazını ilaçlar falan hiçbir işe yaramamıştı ben çözümü bunda buldum