Merhaba arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim yakın arkadaşımın çikolata kisti var. Çikolata kistiyle hamile kalanlar var mı bir kaç defa tüp bebek denediler maalesef birinde kalbi durdu diğer ikisinde ise negatif oldu. Bunun bir çaresi yok mu çok merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.