Kbra_1992 bence normal bizde 36+1 olduk kilomuz 2800 cıktı normal dedi. Aynen kıyas yapmayın önemli olan sağlıklı olması bebeğinin kilosunu duyan ne kadar zayıf dedi hepsini kulak arkası yapıyorum çünkü çok şükür bebeğim de bende sağlıklıyız. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah