Yavuzz var tabi olmaz mı maalesef bu durumu çoğu kadın yaşıyordur artık. Benim iki gebeliğimde düşükle sonuçlandı sonra testler yapıldı kan pıhtılaşması çıktı şimdi iğneler ilaçlar çok şükür sağlıklı gebelik oldu. Ama her kanama düşük olafak diye bir şey yok yerleşme kanaması olabiliyormuş takio etmen lazım ağrın ve kanama çoğalırsa zaten düşük başladı demektir. İnşallah sağlıklı olur devam eder