Tüm belirtilerim kızdı hatta ikinci hamilelik ilkiyle tamamen farklıydı, ilk oğlum sağ taraftaydı, bu bebiş soldan oldu eminim hatta sol kasığım 2 gün ağrısı aha kesin kız geliyo dedim 😂 sonuç 2. Oğlum oluyor..14de doktor kıza benziyor demişti 16da kesin erkek olduğunu öğrendik