Selamlar kızlar, bugün bebeğim normalden daha az hareketliydi, hastane ile görüştüm gel dediler geldim nst çekildi 2 kere, ikisinde de normal gözüküyor herşey, ama yine de doktorum yatışımı istemiş takip için, 37+4üm, pazartesi zaten sezeryan olacağım ama doktor tedbir amaçlı 12 den sonra bişey yemesin demiş, birazdan damar yolu da açacaklar, ben bi nst çekerler eve gönderirler içimiz rahat etsin diye geldim böyle oldu :( bir fikri olan var mı? Çok stres oldum, bebeğim çok aşağıda, akıntım fazla, ara ara yalancı kasılmalarım da oluyor bayadır