23101991 Hayırlı akşamlar, 23. Haftadayım, iki gündür sağ tarafımda arka kaburgalarım ağrıyor, hamilelikten mi acaba, başına gelen var mı?
Senayyalcin 23101991 hamilelikten evet üşüdüyseniz yani kendinizi sıcak tutmadıysanız oluyor bende de çok oluyor uyuyamıyorum ağrısından
melikeyldrm_54 23101991 o haftalarda bende öyleydim cnm bebek büyüdüğü için baskı yapiyo geçer bi kaç hafta sonra..
Hifaa1635 23101991 bendede aşırı oluyordu yatamıyordum agrıısndan ama benim uzun sürdü kızım doğum pozisyonuna gelene kadar cektim agrısını
minidior 23101991 evet oluyor sanki hep o tarafa yatmissinda ezilmis gibi bir his agri oluyor benimde gecti o agri sirt bel agrisina donduk 🤦🏼♀️ 28+4 den bildiriyorum😂 umarim bu gunler bi an once gecer
23101991 Senayyalcin Tek taraflı olunca üşütmeden değilde, bebek büyüdüğü için tahmin ettim bende. Teşekkür ederim.
HasibeBurhan12 Bende bufün 23+0 ım ve 1 haftadır bu durumdan müzdaribim. Özellikle sabah uykudan uyandığımda çok kötü oluyordu bir gün kat kat üstümü örttüm baya terlemişim sonra direk kendimi ılık duşa attım biraz rahatladı 2 gündür azaldı bu işlemden sonra galiba üşütmeden dolayı oluyor canım
minidior minidior doktor bana bunlarin cok normal oldugunu soyledi magnezyum vermedi ama sanirim bende isticem 7 kilo aldim daha 2 bucuk ay var sirt agrisi daha fenamis en azindan kaburga yatinca agriyordu bu otururken ayakta yatarken her sekilde :( sizde istiyebilirsiniz doktorunuzdan tabi her hamilelik farkli ilerliyor belki sizin olmaz agriniz bir kac gune 🙏🏻
Sema14 23101991 bende ilk hamileliğimde yaşamıştım resmen genişlediğini hissediyordum ve genişlemişti kaburgalarm, 9kg almama rağmen 😅
23101991 Sema14 Benimde ilk hamilelik. Ve henüz 4 kilo almama rağmen böyleyse ileriki haftaları düşünemiyorum😂
Gull_94 23101991 benımde on tarafta var o agrı ıkı gundur aralıksız bebekten dolayı oluyo arkada olanda genelde bebekten organlarda artk sıkıstıgından ama yatma pozısyonunuza ozen gosterım bazen yuruyus ve ılık dus ıyı gelıyo 😇
23101991 Gull_94 genelde sağ tarafıma yatıyorum. Sol tarafta yatmaya ne kadar dikkat etsemde her uyandığımda kendimi sağ tarafımda buluyorum malesef.
Gull_94 23101991 sırt ustu olmadıkca sorun olmaz bence gunduzlerı bazen bes dakıkayı gecmedn sırtustude uzanıyorm ben cunku agrıyo artk sag sol taraflar kaburga agrısıda dogurana kadar normal malesf oyle bı cozumude yok 😇buyudklerı ıcın kendılerıne yer acıyolar
minidior Gull_94 ben de kendimi bazen sirt ustu yatarken buluyorum hemen nasil bir donme yapiyorum size anlatamam insan oyle bir rahatliyor ki sirt ustu😥
Gull_94 minidior gecelerı donmemek ıcın sırt tarafına yastk koyuyorm yda koltkta uyuyorm artık😂ama gunduzlerı yapıyorum cnku batıyo srtık kaburgalar malesf sadce saga sola yatmaktan oyle boyle mutlu sonla bıtsınde hamılelıklerımız bunada sukur🥰😇
minidior Gull_94 amin insAllah hepsi saglikla dogsunda bu gunlerde gecip yuzustu bile yaticaz kizlar:) bende yastiklar koyuyorum bi bakmisim yastiklarin y si yok😅
Gull_94 minidior 😂bende bazen ystıkları kaldırıp atıyorum sonra aklıma gelıyo lazım bunlar dıye kalkıp gerı alıyorum
Taze-Anne28 23101991 klübe hoşgeldin :) tam anlattığın gibi tam dediğin haftada bende de başlamıştı. Şuan 30 haftalığım maalesef artarak devam etti. Benim ağrım sadece oturduğum zaman oluşuyor. Yattığımda kesiliyor. Şuan öyle bir seviyedeki yemek yemek işkence oldu 10 dakika oturayım nefes aldırmıyor. Haftaya doktoruma söyleyip magnezyum isteyeceğim bakalım verir mi iyi gelir mi. Ama muhtemelen çözümü yok doğuma kadar çekiceksin 🙄