Hazalburca Merhaba arkadaşlar, 36+2 haftalık hamileyim çocuk hareket edince ya da arada yürürken rahim bölgesinde iğne batması gibi bir his oluyor çok acıyor, neden acaba bilen var mi sizde de oluyor mu?