gulomer3838 her gebelik , her bebegin gelişimi aynı olmaz öncelikle bunu düşün ve kalbini ferah tut.
ben 6+2 de keseyi gördüm. ve çok agrım vardı düşük riskim vardı o yüzden düşük önleyici iğne , progestan fitil ve geceleri icmem için coraspirin verdi. 7+2 de gittiğim de kalp atışı duyuldu. negatif düşünüp ne kendini ne de o küçücük minnosu üzme.. gerek yok bana neler dedi arkadaşlarım ne ağladım onlar yüzünden biri kesen boş dedi , biri kesin sağlıksız ben 2 gebeligimde de ben 6.haftada kalp atışı duydum ddi ve bu 2 arkadaşım da 2 sene bebekleri olsun diye bekledi kendini düşün ye iç bol bol dinlen