3 aylık gebeyim her an bişey olucakmış gibi korkuyorum bebeğime tüm annelerde mi bu korku var mı acaba çok merak ediyorum , birde folik asite karşıyım kullanmadım besinlerden alıyorum . AMA yeterli olmuyor mu diye de düşünmekten kendimi alı koyamıyorum. Birde gebelik başında hiç mide bulantım olmadı son 1 haftadır ya sabah ya akşam bulantım oluyor sizlerimde öyle olanınız var mı güzel anne adayları ♥️☺️