İyi akşamlar kızlar 38 haftalık hamileyim 1 haftadır filan vajinal ağrım vardı ama bu akşam çok şiddetli ayağa kalkamıyorum kalkınca çok zorlanıyorum yürürken filan çok ağrıyor şancı giriyor sabah doktor kontrolüm var ama dayanamadım sizlere sormak istedim belki başına gelen veya sebebini bilen vardır napabilirim biraz bile olsa azalması için acaba doğum belirtisi mı??