Arkadaşlar 28 haftada kan Uyuşmazlığı İğnesi olmak için hastaneye gittim yatış yaptılar yapılmazsa ücret 700 liraymış özel oluyomuş o zaman yatış yapılınca 100 lira verdik bu iğne ücretli miydi ben bilmiyordum yoksa bize 700ü gösterip 100e şükret mi demek istediler 😄