Biryigitannesi Kızlar yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum hergün aynı şeyleri yemiyorum ne rahatsız ediyor diye bakmaya çalışıyorum ama hergün yine gaz sancım oluyor 38+1 şuan da bnm gibi olan var mı ya da ne yapabilirim acaba bu gaz sancısı için 😔
Pandam75 Biryigitannesi ben az önce öyle bir ağrıyla korktum ki allah göstermesin farklı bişey oluyor sandım. Gerçekten çok zor😞
Esosun Biryigitannesi hamileliğin kendisi de gaz yapar kuzum hormonal olabilir😁 yap gitsin zaman mekan farketmez🤪
Biryigitannesi Minikasya hahaha onuda yapamıyorum agedersin içeriye doğru oluyor sonrada sancı vuruyor canım ☺️🙊
Esosun Biryigitannesi göğsünün altını hafif hafif ovala bastırmadan gaz çıkarmana yardımcı olcaktır inşallah 🤲🏼