melekkarakann Kızlar ben çok içime kapanık birisiyim 1 sene önce evlendim şu an 19 yaşındayım hiç evden çıkmak istemiyorum ev 3 kat ilk katta elti duruyor ikinci katta kaynana duruyor üst katta da ben duruyorum cuma günü eşimin halası geldi halasiyla eşimin annesi benim lafımı yapıyorlar işte diyor annesi her hafta pazarına giriyorum işte evine götürüyorum gelmiyor bizim oraya yemek yemiyor bizimle vs diye konuştu bu benim kulağıma gidince çok üzüldüm bana diyor ben bunun gibi birisi görmedim diyor her yaptığım yemekten götürüyorum neymiş yemegim güzel olmamış bunu diyor bana eltiyle konuşmuyoruz ona toz kondurmuyor ben geri geri duruyor musun eltiyle ski fiki değilmişim sizce bana yaklaşması gereken o degilmi ablam söyle yapalım beraber yapalım herşeyi dese ben hayır demez din çok aşırı kıskanç bir insan 15 senelik evli o ben evlendim bu sene eşyalarını değiştirildi dipten tırnağa niye o da bana çok özeniyor çok kıskanıyor kalbi fesat dolu bir insan o da çok .uzattım kızlar hakkınızı helal edin canım çok sıkıldı sürekli agliyorum 😏😖
Cgla melekkarakann amaan kiz kaynanalarin eltilerin derdi bitmeeez bosversenee. Hepsi illa konusur. Yaşın daha küçük ondan cok takiyorsun. Eşinle aran iyiyse eşin herzaman senin arkandaysa gerisini boşver. Benim kaynanamda cok karisir eve geldimi yuzume bakmadan saga sola bakar inceler hemen. Bende hemen derim hayirdir anne bi kusur bulabildinmi felan diye. Lafimida hiic esirgemem. Ha sana demiyorum boyle boyle yap diye ama sana kötü davraniyosa yani laf sokuyorsa sende altinda kalma... Kafana da takma canim sen nekadar iyi olursan ol illa konuşulur. Sonuçta gelinsin işte 🙄
Tugba9109 melekkarakann Bende aynı senin gibi oturuyorum altta eltim sonra ben sonra kaynanam oturuyo . Bende senin gibi icime kapanigim ve eltimle senin dediğin gibi konuşmuyorum aramız da 10 yaş var bişeyleri dediğin gibi göstereceğine daha çok kıskançlık yapıyor. Bu her yerde böyle galiba . O yüzden sen kafana hiç takma . Ben hiç takmıyorum bazen kapıyı çalıyorlar açamıyorum bile. Kocanla aran iyiyse kocan her konu da arkanda oldigu sürece hiç canını sıkma . Bunları da kocandan gizleme bence güzel bi şekilde kocana anlatmalısın bence . Ama kocan anneci değilse tabiki .
bebekkaradag melekkarakann Bence şanslısın, ne güzel işte ikisiyle de aranda mesafe var👍🏼 Demek ki diğer eltin yakala, kayınvalidene yaranıyo. Boşver sen kendini huzuruna, eşine bak👍🏼 Mesafe olması çok daha iyi arkadaşım emin ol.
melekkarakann Tugba9109 bende anlatıyorum zaten canım çok şükür eşim arkamda duruyor od da arkamda durmadan valla ezip buzecekler
Tugba9109 melekkarakann iyi o zaman onları da hiç kafana takma o zaman . Düşündümde kendine yazik edersin . Sen kendini eşini. Karnındaki çocuğu düşün canisi .